Wstecz

Dlaczego nie mogę edytować mojego drzewa w aplikacji MyHeritage w wersji 2.0?

Wersja aplikacji mobilnej MyHeritage w wersji 2.0 teraz pozwala Ci edytować drzewo genealogiczne w aplikacji, a to zaktualizuje Twoje drzewo online, jak również drzewo w Family Tree Builder. Teraz można łatwo edytować swoje drzewo genealogiczne “w ruchu”. Jeśli używasz starszej wersji Family Tree Builder, nadal nie będziesz mógł edytować drzewa w Internecie w swojej witrynie

Jeśli będę używać aplikacji MyHeritage, aby edytować drzewo, czy dane będą zaktualizowane w mojej witrynie rodziny na MyHeritage?

Jeśli edytujesz drzewo w aplikacji MyHeritage, dane zostaną automatycznie zsynchronizowane z Twoim drzewem genealogicznym na MyHeritage.com. Jeśli edytujesz swoje drzewo w swojej witrynie rodziny zmiany zostaną automatycznie zsynchronizowane z Twoim drzewem w aplikacji. Jeśli także używasz programu Family Tree Builder od wersji 7.0 po edycji drzewa z Twojej aplikacji mobilnej zostanie bezpośrednio zsynchronizowane z witryną

W jaki sposób mogę dodać zdjęcie kogoś do drzewa w aplikacji MyHeritage?

Oznacz osobę, do której chcesz dodać zdjęcie. W zakładce “Info” naciśnij przycisk “Edytuj”, w prawym górnym rogu ekranu. Naciśnij na małą ikonkę aparatu pokazanej na sylwetce danej osoby. Wybierz “Zrób zdjęcie” lub “Wybierz z biblioteczki”. Jeśli dana osoba ma już zdjęcie i chcesz je usunąć zobaczysz opcję “Usuń obecne zdjęcie”. Kliknij, aby zwiększyć lub zmniejszyć

Jakie urządzenia obsługuje aplikacja MyHeritage?

iPhone 3gs, 4, 4s i 5 iPad 1, 2 (mini, HD i 4 – nie są oficjalnie obsługiwane na tym etapie) Telefony z systemem Android  – są obsługiwane jeśli większe niż 1,900 Wymagania dla telefonów z Androidem: ekran o rozdzielczości minimum 780×400 maksymalna rozdzielczość ekranu 1280×720 urządzenie musi być włączone i musi mieć dotykowy ekran o

Jak mogę zarejestrować się do aplikacji MyHeritage?

W celu skorzystania z sekcji aplikacji mobilnej “Drzewa Genealogicznego” i “Udostępniania Zdjęć” zostaniesz zapytany, aby zalogować się lub zarejestrować się jeśli jesteś nowy w tej aplikacji. Założenie konta jest proste i bezpłatne. Po zarejestrowaniu się możesz zacząć budować drzewo genealogiczne dla swojej rodziny, możesz dodawać i udostępniać zdjęcia i zapraszać ludzi do przeglądania Twojego drzewa.

Mam problem z zalogowaniem się do aplikacji MyHeritage! Pomocy!

Jeśli jesteś członkiem MyHeritage.pl po prostu zaloguj się do aplikacji z e-mailem i hasłem MyHeritage. Nie pamiętasz hasła MyHeritage? Kliknij “Zapomniałem hasła”, znajduje się on tuż pod przyciskiem “Zaloguj się”. Wpisz adres e-mail, którego używasz do logowania na MyHeritage. Otrzymasz e-mail z nowym hasłem, który możesz użyć, aby zalogować się. Zapomniałeś zarówno e-mail i hasła?

Posiadam kilka drzew, w jaki sposób mogę przejść z jednego do drugiego używając aplikacji MyHeritage?

Jeśli posiadasz wiele drzew w jednej witrynie rodziny, gdy pójdziesz funkcji “Drzewo genealogiczne” po prostu wybierz tytuł drzewa, aby przełączyć między drzewami.

Gdy przeglądam moje drzewo na aplikacji MyHeritage w jaki sposób mogę zobaczyć więcej informacjo?

Po naciśnięciu na osobę w drzewie genealogicznym, mobilna wersja strony profilu tej osoby zostanie otwarta, z trzema zakładkami: Informacje, wydarzenia i Rodzina. Zakładka informacje zawiera biograficzne informacje, takie jak data urodzenia, zawód oraz informacje kontaktowe. Wskazówka: jeśli osoba ma adres e-mail lub numer telefonu, klikając na niego pozwoli Ci zadzwonić lub wysłać e-maila! (Uwaga: wywołanie

W jaki sposób mogę dodać członków rodziny lub informacje do drzewa genealogicznego poprzez aplikację MyHeritage?

W jaki sposób dodać ludzi: Kliknij znaczek “+” w dowolnej karcie osoby, aby dodać nową osobę do drzewa. Wybierz związek (ojciec, matka, brat, siostra, syn, córka, małżonek) i wpisz podstawowe informacje danej osoby. Kliknij na przycisk “Gotowe” w prawym górnym rogu ekranu. Następny zrzut pozwoli Ci dodać więcej szczegółów o tej osobie, takich jak data

W jaki sposób mogę edytować szczegóły osoby poprzez aplikację MyHeritage?

Najedź na osobę, której szczegóły chcesz edytować. Najedź na jedną z zakładek: “Info”, “Wydarzenia” lub “Rodzina”. Zakładka “Info” pozwala Ci edytować takie szczegóły jak data urodzenia, zawód i adres e-mail. Zakładka “Wydarzenia” pozwala Ci edytować szczegóły takie jak urodziny, śmierć, małżeństwo, edukacja, narodowość i wiele więcej. Zakładka “Rodzina” pozwala Ci zmienić status związku partnerów i

W jaki sposób mogę dodać osobę do drzewa w aplikacji MyHeritage?

Kliknij na przycisk “+” na dowolnej karce osoby, aby dodać nową osobę do drzewa. Wybierz związek (ojciec, matka, brat, siostra, syn, córka, małżonek) i wpisz podstawowej informacje osoby. Kliknij na przycisk “Gotowe” w prawym górnym rogu ekranu. Następny zrzut pozwoli Ci dodać więcej szczegółów o tej osobie, takich jak data urodzenia, zawód, e-mail i numer

Jak mogę zmienić hasło w aplikacji mobilnej MyHeritage?

Aby zmienić hasło, musisz wejść na stronę MyHeritage.com . Opcja zmiany hasła aplikacji mobilnej jest obecnie niedostępna. Żeby zmienić hasło dostępu My Heritage, zaloguj się na MyHeritage.com i wskaż kursorem myszy swoje nazwisko (znajduje się po prawej stronie ekranu). Wybierz “Mój profil”. Kliknij “Zmień e-mail i hasło”.

Jak mogę zmienić adres mailowy w aplikacji mobilnej MyHeritage?

Adres mailowy może zostać dodany i edytowany, jak każdy inny fakt dotyczący osoby na stronie rodziny. Jednakże, dodanie go nie zmieni adresu e-mail, którego używa się  do logowania w aplikacji MyHeritage. Jeżeli potrzebujesz zmienić adres e-mail do logowania się w aplikacji MyHeritage, musisz zrobić to poprzez stronę MyHeritage.com. Dowiedź się, w jaki sposób zmienić adres

Jeśli edytuję moje drzewo za pomocą mobilnej aplikacji, czy będzie ono zsynchronizowane z Family Tree Builder?

Dane historii rodziny można teraz przeglądać, edytować i dodawać z dowolnego urządzenia – od komputera, Twojej witryny rodziny online na MyHeritage, lub za pośrednictwem naszej darmowej mobilnej aplikacji MyHeritage dla iPad’a, iPhone’a i Androida. Począwszy od wersji Family Tree Builder 7.0 po edycji drzewa za pomocą aplikacji mobilnej będziesz mógł synchronizować bezpośrednio z witryną rodziny

Dlaczego funkcja rozpoznawania twarzy w mobilnej aplikacji MyHeritage nie rozpoznaje ludzi z mojej rodziny?

Mogą być dwie przyczyny, iż funkcja rozpoznawania twarzy nie działa: jeśli funkcja rozpoznawania twarzy nie odczytała twarzy bądź jeśli dany kontakt nie jest w Twojej liście kontaktowej. Jeśli osoby na zdjęciu mają twarze nie skierowany do aparatu, ich twarze nie są prosto, ich oczy są zamknięte bądź jeśli zdjęcie jest zbyt ciemne – pojawiające się

W jaki sposób mogę dodać więcej kontaktów do mojej szybkiej listy w mobilnej aplikacji MyHeritage?

Szybka lista w zdjęciowa w aplikacji MyHeritage jest oparta o dodanych członków rodziny z Twojego drzewa genealogicznego na MyHeritage.pl. Jednym ze sposobów na dodanie więcej rodziny jest zaproszenie ich do Twojego drzewa genealogicznego, kliknij tutaj, aby dowiedzieć się jak. Innym sposobem na dodanie członków rodziny jest użycie aplikacji MyHeritage: Użytkownicy iPhone: kliknij ikonkę „+” w

Dlaczego nie mogę zobaczyć wszystkich członków rodziny w mojej szybkiej liście w mobilnej aplikacji MyHeritage?

Kontakty rodzinne, które pojawiają się na Twojej szybkiej liście to krewni z Twojego drzewa genealogicznego na MyHeritage.pl. Jeśli chciałbyś dodać więcej kontaktów do swojej listy, masz dwie opcje: dodaj je do Twojej witryny na MyHeritage.pl bądź dodaj je poprzez aplikację MyHeritage. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się jak. Jeśli istnieją członkowie w Twoim drzewie genealogicznym, którzy

W jaki sposób mogę edytować moją szybką listę w mobilnej aplikacji MyHeritage?

Twoja szybka lista jest tworzona automatycznie w oparciu o ludzi z Twojego drzewa genealogicznego. W celu usunięcia członków rodziny z szybkiej listy: Użytkownicy iPhone: Naciśnij ikonę „Edytuj” w lewym górnym rogu szybkiej listy, wybierz „edytuj szybką listę” i sprawdź członków rodziny, których chcesz wyświetlić w swojej liście. Użytkownicy Android: Naciśnij ikonkę “” w lewym górnym

W jaki sposób mogę dodać tytuł do zdjęcia w aplikacji mobilnej MyHeritage?

Użytkownicy iPhone: Po zrobieniu zdjęcia bądź jego załadowaniu z Twojej biblioteczki telefonu pojawi się ekran podglądu. Naciśnij przycisk „Dodaj tytuł” i wpisz tytuł jaki sobie życzysz a następnie kliknij na „Zapisz”. Twoje zdjęcie zostanie zapisane z tytułem jaki wybrałeś. Użytkownicy Adnroid: Po zrobieniu zdjęcia bądź jego załadowaniu z rolki aparatu zostaniesz automatycznie przeniesiony do szybkiej

Gdzie mogę ściągnąć aplikację mobilną MyHeritage?

Jeśli jesteś użytkownikiem iPhone, możesz ściągnąć aplikację MyHeritage z App Store. Jeśli jesteś użytkownikiem Android, możesz ściągnąć aplikację MyHeritage z Android Market. Jeśli nie posiadasz iPhone’a bądź też Android’a, zawsze możesz udostępniać rodzinne chwile w Twojej witrynie rodziny na MyHeritage.pl. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się jak.  

Co to jest aplikacja mobilna MyHeritage?

Z oficjalną aplikacją MyHeritage dla iPhone, iPad i Android możesz odkryć swoją rodzinną historię, udostępniać rodzinne chwile i pozostawać w kontakcie zawsze i wszędzie. Zbadaj swoje drzewo genealogiczne. Nowa, mobilna wersja drzewa genealogicznego (tylko do odczytu w wersji 1.0) pozwala zabrać swoje dziedzictwo zawsze i wszędzie, w tym strony profilowe zaprojektowane specjalnie na urządzenia mobilne.

Jeśli usunę aplikację komórkową MyHeritage z mojej komórki, co się stanie z wszystkimi moimi zdjęciami?

Jeśli usuniesz aplikację komórkową MyHeritage z Twojej komórki, Twoje zdjęcia będą dostępne w Twojej witrynie rodziny na MyHeritage.pl. Jeśli chcesz podzielić się opinią, bądź sugestią na temat aplikacji MyHeritage prosimy napisać do nas e-mail na support@myheritage.com. Uwielbiamy opinie!  

Kiedy załaduje zdjęcie do mojej mobilnej aplikacji MyHeritage, czy mogę je wysłać to wybranej osoby i nie pokazywać go w mojej witrynie na MyHeritage.com?

Możesz wysłać zdjęcie do wybranej osoby poprzez wpisane jej nazwiska w Twojej liście kontaktów, jednakże każde zdjęcie jakie załadujesz do aplikacji MyHeritage, będzie zapisane w Twojej witrynie na MyHeritage również, także inni członkowie Twojej witryny będą mogli je również wyświetlać online. Jeśli chcesz się dowiedzieć jak sprawić, aby Twój album był prywatny na MyHeritage, kliknij

Kto zobaczy zdjęcia, które udostępniam za pomocą aplikacji mobilnej MyHeritage?

Poza osobami, którym udostępnisz zdjęcia używając MyHeritage bądź poprzez e-mail, wszystkie zdjęcia, które udostępniasz będą załadowane do Twojej witryny rodziny na MyHeritage.com, więc wszyscy członkowie rodziny w witrynie mogą je przeglądać (kliknij tutaj, aby przeczytać więcej na temat zmiany ustawień prywatności). Jeśli chcesz się dowiedzieć jak sprawić, aby Twój album był prywatny na MyHeritage, kliknij

Co to jest funkcja “Więcej sugestii” w mobilnej aplikacji MyHeritage, a dokładniej w jej funkcji zdjęciowej?

Kontakty, które oferujemy Ci w sekcji „Więcej sugestii” Twojej szybkiej listy są zarówno członkami rodziny, którzy pojawiają się w zdjęciu, które udostępniłeś i zostały wykryte poprzez naszą sprytną Technologię Rozpoznawania Twarzy bądź członków rodziny, którzy są spokrewnieni do osób w zdjęciu, o których pomyśleliśmy, iż chcesz im również udostępnić (na przykład: jeśli zrobisz zdjęcie swojemu

W jaki sposób usunąć zdjęcie z aplikacji komórkowej MyHeritage?

Aby usunąć zdjęcie z aplikacji MyHeritage będziesz musiał usunąć je całkowicie z Twojej witryny rodziny. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się jak.  

Kiedy załaduje zdjęcie do aplikacji mobilnej gdzie ono będzie zapisywane?

Wszystkie zdjęcia, które załadujesz do aplikacji MyHeriatge są zapisywane w Twojej witrynie rodziny na MyHeritage.pl. Dane są także zapisywane w postaci kopii na naszych serwerach na wypadek problemów technicznych. Jeśli życzysz sobie używania naszego serwisu kopii zapasowych, Twoje drzewo, zdjęcia i dane będą zapisane jeden raz w miesiącu i przechowywane na Amazon.com, gdzie możesz mieć

Dlaczego nie mogę widzieć wszystkich zdjęć z MyHeritage.pl w mojej aplikacji mobilnej MyHeritage?

Przy używaniu aplikacji zdjęciowej MyHeritage po raz pierwszy, ukaże się 36 ostatnich zdjęć dodanych do Twojej witryny rodziny. Gdy zaczniesz dodawać i udostępniać nowe zdjęcia, stare zdjęcie zostaną zastąpione nowymi w galerii zdjęć. W przyszłości aplikacja MyHeritage będzie obsługiwało więcej zdjęć, dzięki czemu będzie można przeglądać swoje ulubione zdjęcia zawsze i wszędzie. W międzyczasie, możesz

W jaki sposób mogę zmienić moją witrynę rodziny w aplikacji mobilnej MyHeritage?

Jeśli masz kilka witryn, możesz przejść z jednej na kolejną w dowolnym czasie poprzez Ustawienia > Witryny rodziny.  

Mam więcej niż jedną witrynę rodziny. Jak mogę się dowiedzieć którą wybrać witrynę rodziny?

Jeśli posiadasz więcej niż jedną witrynę rodziny, będziesz zapytany o wybranie witryny, którą po raz pierwszy chcesz się zalogować w aplikacji MyHeritage. Jeśli później chcesz zmienić witrynę rodziny wybierz „Ustawienia” w lewym górnym rogu galerii zdjęć, a następnie „Witrynę rodziny” – tutaj możesz wybrać, którą witrynę chcesz przeglądać w danym czasie. Możesz zmienić ustawienia w

Jakie języki obsługuje aplikacja mobilna MyHeritage?

Aplikacja MyHeritage jest obecnie obsługiwana w 14 językach: angielskim, czeskim, duńskim, holenderskim, fińskim, francuskim, niemieckim, włoskim, norweskim, polskim, portugalskim, słowackim, hiszpańskim i szwedzkim.