Wstecz

Jakie są różnice pomiedzy subskrypcjami witryny rodziny Premium i PremiumPlus?

Subskrypcja witryny rodziny (Premium lub PremiumPlus) uprawnia do zwiększonej pojemności Twojej witryny rodziny dla osób w drzewie genealogicznym, zdjęć, filmów i dokumentów. Subskrypcje witryny rodziny pozwalają Ci na korzystanie niesamowitych funkcji, takich jak na Osi czasu, Księga czasu i Smart Matches. Otrzymasz priorytetowe wsparcie i możesz używać funkcji Premium w naszym oprogramowaniu drzewa genealogicznego, Family

Czy jest możliwość płatności za doładowanie w miesięcznych ratach?

Zapraszamy do napisania do nas e-maila na sales@myheritage.com, a jeden z naszych przyjaznych przedstawicieli skontaktuje się z Tobą i chętnie osobiście pomoże. Prosimy podać swój numer telefonu i porę (datę i godzinę), kiedy sobie życzysz, abyśmy się z Tobą skontaktowali.

W jaki sposób mogę użyć mojego kodu zniżkowego?

Jeśli posiadasz kod zniżkowy na subskrypcje dla witryny rodziny powinien on zostać wprowadzony kiedy wybierzesz plan i liczbę lat. Dla subskrypcji do SuperSearch wpisz kod przed wybraniem planu. Dla wszystkich innych produktów takich jak Kalendarze, Plakaty itp. wpisz kod zniżkowy kiedy wpiszesz swój adres dostawy.

Czy mogę zapłacić za subskrypcję witryny rodziny poprzez telefon?

Tak, możesz płacić za witrynę rodziny lub subskrypcję na dane poprzez rozmowę telefoniczną z naszym reprezentantem. Możesz napisać nam e-mail na sales@myheritage.com i jeden z naszych przyjaznych reprezentantów skontaktuje się z Tobą i pomoże Ci w wyborze. Prosimy o podanie numeru telefonu i prosimy określić czas, w którym chciałbyś, abyśmy się z Tobą skontaktowali.

Jak mogę sprawdzić kiedy wygasa moja subskrypcja?

Informacje subskrypcji witryny rodziny mogą być znalezione na stronie “Konto Strony” w “Ustawienia Witryny”. Najedź na swoje imię i nazwisko w prawym górnym rogu ekranu i wybierz “Ustawienia Witryny”. Strona “Konto Strony” pokaże Ci ile czasu pozostało dla Twojej subskrypcji, ile pojemności użyłeś i więcej. Uwaga: Jeśli zakupiłeś roczną subskrypcję witryny, zobaczysz ‘Nieograniczone’ zamiast czasu,

Jak mogę zmienić swoje dane karty kredytowej na automatyczne odnawianie mojej subskrypcji?

Idealny sposób na zmianę informacji karty kredytowej znajduje się na Plimus / Bluesnap – naszych dostawców systemów przetwarzania płatności. Kiedy kupiłeś abonament, otrzymałeś e-maila z Plimus/Bluesnap z nazwą użytkownika (to nie jest taka sama nazwa jak przy logowaniu na MyHeritage – nazwa użytkownika Plimus/Bluesnap jest długa i składa się z ciągu cyfr). Znajdź tą nazwę

Jak mogę wypisać się z otrzymywania biuletynów drogą e-mail?

Aby przestać otrzymywać e-maile z biuletynami z Twojej witryny rodzinnej: Zaloguj się do Twojej witryny i najedź kursorem na Twoje nazwisko w górnym prawym rogu ekranu. Wybierz “Ustawienia witryny”. W zakładce “Moje preferencje” w sekcji “Biuletyn rodzinny” zobaczysz opcję zaprzestania otrzymywania biuletynu z witryny rodzinnej. Aby przestać otrzymywać przypomnienia o wydarzeniach rodzinnych z witryny: Zaloguj

Gdzie mogę zobaczyć status swojej subskrypcji?

Aby zobaczyć status witryny rodziny lub abonamentu danych, w tym bezpłatny okres próbny, zaloguj się do swojego konta, kliknij na Moje Konto w prawym górnym rogu ekranu i wybierz Moje zakupy.

W jaki sposób mogę anulować subskrypcję Super Wyszukiwarki?

Jeśli chcesz zrezygnować z subskrypcji SuperSearch z jakiegokolwiek powodu, skontaktuj się z naszą obsługą klienta, a wówczas my Ci pomożemy.

Co to jest automatyczne odnowienie mojej subskrypcji Super Wyszukiwarki?

Subskrypcje SuperSearch są kontynuującymi usługami członkostwa. Po wykupieniu usługi, Twoje członkostwo zostanie automatycznie przedłużone i zostanie pobrana opłata w zależności od rodzaju wybranego abonamentu oraz standardowej stawki abonamentowej w momencie przedłużenia.  

Czy mogę zapłacić za subskrypcję danych poprzez czek, przekaz pieniężny lub przelew?

Jeśli preferujesz inną metodę płatności niż karta kredytowa, możesz to wykonać za pomocą innych metod płatności takich jak PayPal, czek, przelew itp. Aby to zrobić, zaloguj się w swojej witrynie rodziny i najedź myszką na swoje imię i nazwisko w prawym górnym rogu ekranu i wybierz „Moje Zakupy”. Następnie kliknij „Doładuj plan swojej witryny.” Na

W jaki sposób mogę zakupić subskrypcja na dane?

Subskrypcję na dane można nabyć za pomocą karty kredytowej, przelewu, czeku, przekazu pieniężnego, telefonicznie lub faksem, poprzez Moneybookers lub za pomocą lokalnego przelewu bankowego (w ING Banku Śląskim). Istnieje kilka możliwości w jaki sposób możesz zakupić subskrypcja na dane. 1. Jeśli właśnie próbowałeś szukać informacji z SuperSearch kliknij na rezultat, który chcesz wyświetlić. Zostaniesz przeniesiony

W jaki sposób mogę się wylogować z Super Wyszukiwarki?

W prawym górnym roku ekranu najedź myszką na swoje imię i nazwisko. Wybierz “Wyloguj”.

W jaki sposób mogę anulować bezpłatny okres próbny?

Aby anulować bezpłatną wersję próbną, należy zalogować się i kliknąć na Konto w prawym górnym rogu ekranu. Można zrezygnować z bezpłatnej wersji próbnej w menu Moje zakupy.

Ile kosztuje subskrypcja na SuperSearch?

Subskrypcje SuperSearch jest w całkiem przystępnej cenie. Oferujemy roczną subskrypcję lub pakiet kredytowy, która pozwala płacić wg danego rekordu. Tutaj znajduje się link aby móc zobaczyć ceny subskrypcji.  

Czy muszę zakupić subskrypcję, aby mieć dostęp do SuperSearch?

SuperSearch daje Ci dostęp do około 5 miliardów rekordów z całego świata. Daje Ci także dostęp do Record Matches dla Twojego drzewa genealogicznego, wliczając możliwość potwierdzania i odrzucania dopasowań. Dodatkowo, z nowymi przełomowymi funkcjami możesz teraz zapisać historyczne rekordy bezpośrednio do stron profilowych osób w Twoim drzewie genealogicznym i możesz przenieść informacje z rekordów do

Jaka jest różnica pomiędzy subskrypcją witryny rodziny, a subskrypcją na dane?

Subskrypcja witryny rodziny (Premium lub PremiumPlus) uprawnia Cię do większej pojemności Twojej witryny rodzinnej dla osób w drzewie genealogicznym, zdjęć, filmów i dokumentów. Subskrypcje witryny rodziny umożliwi Ci dostęp do niesamowitych funkcji, takich jak Oś czasu, Księga czasu i Smart Matches. Otrzymasz również priorytetowe wsparcie, a ponadto możesz korzystać z funkcji Premium naszego oprogramowania dla

Czy SuperSearch jest darmowa?

SuperSearch daje Ci dostęp do około 5 miliardów rekordów z całego świata. Daje Ci także dostęp do Record Matches dla Twojego drzewa genealogicznego, wliczając możliwość potwierdzania i odrzucania dopasowań. Dodatkowo, z nowymi przełomowymi funkcjami możesz teraz zapisać historyczne rekordy bezpośrednio do stron profilowych osób w Twoim drzewie genealogicznym i możesz przenieść informacje z rekordów do

W jaki sposób mogę zaoszczędzić miejsce w mojej witrynie rodziny?

Każda witryna rodzinna na MyHeritage ma limit pamięci, które zmienia się na różnych poziomach konta: – Dla użytkowników w kontach podstawowych, limit miejsca jest 250 MB. – Dla użytkowników w kontach Premium, limit pamięci jest 500 MB. – Użytkownicy PremiumPlus mają nieograniczony przechowywania. Istnieje kilka sposobów, aby pomóc zaoszczędzić pojemność w twojej witrynie rodziny: 1.

Co mam zrobić jeśli nie mam karty kredytowej?

Jeśli nie możesz zapłacić za doładowanie do Premium czy też Premium Plus za pomocą karty kredytowej, można to zrobić za pomocą innych metod płatności, takich jak PayPal, przekaz pocztowy, przelew itp. Aby to zrobić, zaloguj się w swojej witrynie rodziny i najedź myszką na swoje imię i nazwisko w prawym górnym rogu ekranu i wybierz

Co powinienem zrobić jeśli nie otrzymałem doładowania mojej witryny w przypadku, gdy za nie zapłaciłem?

Jeżeli zapłaciłeś za rozszerzony Family Tree Builder, bądź rozszerzoną witrynę rodziny i nie jesteś pewny, czy Twoje konto faktycznie zostało doładowane sprawdź poniższe punkty: 1. Czy jesteś zalogowany jako Webmaster witryny, którą doładowałeś. Musisz być zalogowany, abyśmy mogli rozpoznać Cię jako Premium członka. 2. Czy jesteś zalogowany w Family Tree Builder z adresem mailowym do

W jaki sposób mogę usunąć witrynę rodziny na MyHeritage?

Ostrzeżenie:  Usunięcie witryny rodziny spowoduje nieodwracalną utratę danych! Usunięcie witryny online spowoduje usunięcie jej całej zawartości, w tym drzewo genealogiczne oraz zdjęcia. Nie usunie danych z komputera, takich jak projektów z Family Tree Builder. Możesz usunąć witrynę tylko po pomyślnym zalogowaniu do niej jako webmaster danej witryny. Jeśli chcesz usunąć witrynę rodziny z MyHeritage, wykonaj

Ile kosztuje subskrypcja witryny rodziny na MyHeritage?

W celu sprawdzenia ceny doładowania witryny rodziny dla Twojej witryny rodziny odwiedź stronę „Moje Konto”. Aby przejść do zakładki „Konto Witryny” najedź myszką na swoje imię i nazwisko w prawym górnym rogu witryny i wybierz „Ustawienia witryny”. Kliknij przycisk „Doładuj plan witryny” w prawym dolnym rogu ekranu. Wykonaj kroki jakbyś mia zamiar doładować witrynę wybierając

W jaki sposób mogę zapłacić za doładowanie mojej witryny rodziny?

Możesz zapłacić za doładowanie witryny rodziny albo Family Tee Buider poprzez kartę kredytową, PayPal, czek bądź przelew. Możesz znaleźć tę opcję w „Ustawienia Konta” . Aby dostać się do „Ustawień Konta” najedź myszką na swoje imię i nazwisko w prawym górnym rogu ekranu i wybierz „Ustawienia Witryny.” Kliknij ‘Przejdź do Premium! Doładuj swoją stronę rodziny’.

W przypadku, gdy doładowałem moją subskrypcję witryny w jaki sposób mogę wiedzieć, że doładowanie miało miejsce?

Aby sprawdzić aktualny plan na swojej stronie rodzinnej, zaloguj się do niej, przejdź do „Ustawień witryny” i kliknij w „Konto strony”. Powinieneś zobaczyć tam z jakiego planu obecnie korzystasz. Nawet jeżeli dopiero co doładowałeś witrynę rodzinną, efekt powinien być widoczny natychmiast. Jednakże jeśli doładowałeś swoją witrynę rodziny poprzez przelew – upłynie kilka do zanim doładujemy

Ulepszyłem konto, ale skończyło mi się miejsce na stronie. Co mam zrobić?

Jeżeli ulepszyłeś kontro, ale skończyło Ci się miejsce na stronie, możesz ponownie ulepszyć swoją stronę rodzinną i zapłacić tylko różnicę cen poszczególnych planów. Cena za niewykorzystane miesiące pierwszego planu zostanie automatycznie odliczona od ceny nowego planu. Jeśli masz jakieś pytania napisz do nas e-mail na sales@myheritage.com, a jeden z naszych miłych konsultantów skontaktuje się z

Jeśli kupię abonament dla mojej rodziny czy inni członkowie mojej rodziny muszą również za niego zapłacić?

W przypadku wykupienia doładowanie strony na MyHeriatge następuje to dla określonej strony. Doładowanie pozwoli Ci na dodawanie większej ilości osób do drzewa, posiadanie większej pojemności na stronie rodziny, więcej członków rodziny może być zaproszonych do strony rodziny i wiele więcej (zależnie od planu abonamentu). Z tych korzyści mogą się cieszyć wszyscy członkowie doładowanej strony rodziny. Zaleta

Co dostanę z planem Premium Plus MyHeritage?

Daj swojej witrynie rodziny specjalny impuls i inne specjalne funkcje poprzez zakup PremiumPlus subskrypcji witryny rodziny. Jeśli doładujesz jedną z swoich stron rodziny do planu PremiumPlus MyHeriatge: * Możesz mieć nieograniczoną ilość osób w swoim drzewie online. * Będziesz mieć nieograniczoną ilość pojemności na zdjęcia rodziny, wideo oraz dokumentów online. * Otrzymasz lepszy Support *

Co dostanę z planem Premium MyHeritage?

Daj swojej witrynie rodziny specjalny impuls i inne specjalne funkcje poprzez zakup Premium subskrypcji witryny rodziny. Jeśli doładujesz jedną z swoich stron rodziny do poziomu MyHeriatge Premium: * Możesz mieć do 2,500 osób w swoim drzewie online. * Będziesz mieć przedłużoną pojemność na zdjęcia rodziny, wideo oraz dokumentów online (500 MB). * Otrzymasz lepsze Wsparcie.

Jaki jest maksymalny kontyngent konta?

Jeśli jesteś użytkownikiem konta podstawowego (nie płacącym użytkownikiem), limit osób, które mogą być wprowadzane w drzewie genealogicznym wynosi wtedy 250 wpisów, a limit miejsca wynosi 250 MB. Obejmuje to wszystkie drzewa genealogiczne na twojej stronie, czy zostały one utworzone w trybie online, czy też w Family Tree Builder i później opublikowane na stronie internetowej. Jeśli chcesz uaktualnić swoje konto, otwórz przeglądarkę,

W jaki sposób mogę usunąć swoje konto na MyHeritage?

Ostrzeżenie: Usunięcie konta z MyHeritage jest jest trwałe, a informacje z niego nie mogą być później odzyskane! Jeśli chcesz usunąć swoje konto na MyHeritage, wykonaj następujące czynności: Po pierwsze, upewnij się, że jesteś zalogowany na MyHeritage do własnego konta. Następnie kliknij na “Mój profil” w prawym górnym rogu ekranu i wybierz opcję Ustawienia kont. Przewiń