Wstecz

Jak mogę zmienić swoje imię/nazwisko wyświetlane w witrynie rodziny?

Jeżeli chcesz zmienić swoje imię/nazwisko wyświetlane w witrynie rodziny (imię/nazwisko, które widzą inni członkowie MyHeritage), najedź kursorem na górny prawy róg strony tam, gdzie widnieje twoje nazwisko i wybierz “Moja prywatność”. Odkliknij “Pokaż moje prawdziwe nazwisko członkom spoza rodziny” i wprowadź imię/nazwisko, które ma być wyświetlone.

Jak moge zmienić adres w swoim profilu?

Aby zmienić adres w swoim profilu wchodząc w  zakładkę “Start” oraz ” Członkowie witryny”. Możesz edytować adres, który tam widnieje poprzez wybranie opcji “Więcej”: Później kliknij “Edytuj adres”: Wpisz właściwy adres i zachowaj klikając “Zapisz”.

W jaki sposób mogę edytować swój profil?

Aby edytować swój profil najedź myszką na swoje imię w prawym górnym rogu ekranu i wybierz “Mój Profil”. Kliknij “Edytuj Profil”, aby edytować szczegóły, które pojawiają się w drzewie genealogicznym. Każdy ma możliwość “Edytowania Konta”, które są szczegółami, które łączą Twoje konto na MyHeritage. Każdy członek MyHeritage może edytować jego lub jej własne szczegóły takie

Czy mogę zaprosić dwie osoby używające ten sam adres e-mail?

Konta w MyHeritage.com tworzy się stosując unikalnego loginu w postaci adresu e-mail. Dwa różne konta nie mogą posiadać tego samego loginu. Jest więc konieczne, aby każdy zaproszony członek posiadał inny adres e-mail. Zdajemy sobie sprawę, że wiele par posiada ten sam adres e-mail jednakże niestety nie robimy wyjątków od tej reguły.

W jaki sposób mogę usunąć siebie jako członka innej witryny rodziny?

Jeśli jesteś członkiem jakieś witryny rodziny, i życzysz sobie usunięcia członkostwa z tej witryny zaloguj się do swojego konta online i idź do “Moje witryny” w prawym górnym rogu strony. Po prawej stronie każdej nazwy witryny (witrn, których jesteś członkiem) zobaczysz małą ikonke X. Poprzez kliknięcie na ten X usuniesz samego siebie z bycia członkiem

Co powinienem zrobić jeśli nie otrzymałem doładowania mojej witryny w przypadku, gdy za nie zapłaciłem?

Jeżeli zapłaciłeś za rozszerzony Family Tree Builder, bądź rozszerzoną witrynę rodziny i nie jesteś pewny, czy Twoje konto faktycznie zostało doładowane sprawdź poniższe punkty: 1. Czy jesteś zalogowany jako Webmaster witryny, którą doładowałeś. Musisz być zalogowany, abyśmy mogli rozpoznać Cię jako Premium członka. 2. Czy jesteś zalogowany w Family Tree Builder z adresem mailowym do

W jaki sposób mogę usunąć witrynę rodziny na MyHeritage?

Ostrzeżenie:  Usunięcie witryny rodziny spowoduje nieodwracalną utratę danych! Usunięcie witryny online spowoduje usunięcie jej całej zawartości, w tym drzewo genealogiczne oraz zdjęcia. Nie usunie danych z komputera, takich jak projektów z Family Tree Builder. Możesz usunąć witrynę tylko po pomyślnym zalogowaniu do niej jako webmaster danej witryny. Jeśli chcesz usunąć witrynę rodziny z MyHeritage, wykonaj

W jaki sposób mogę zapłacić za doładowanie mojej witryny rodziny?

Możesz zapłacić za doładowanie witryny rodziny albo Family Tee Buider poprzez kartę kredytową, PayPal, czek bądź przelew. Możesz znaleźć tę opcję w „Ustawienia Konta” . Aby dostać się do „Ustawień Konta” najedź myszką na swoje imię i nazwisko w prawym górnym rogu ekranu i wybierz „Ustawienia Witryny.” Kliknij ‘Przejdź do Premium! Doładuj swoją stronę rodziny’.

Czym jest powiązanie?

Aby zrozumieć znaczenie terminu powiązanie, musisz mieć na uwadze, że istnieje różnica pomiędzy członkami Twojej witryny rodzinnej i profilami osób istniejącymi w Twoim drzewie genealogicznym. Oznacza to, że członkowie Twojej rodziny mogą zostać użytkownikami witryny bez określania odpowiadających im profili w drzewie genealogicznym. Możliwa jest także sytuacja, że Manager witryny również nie dokonał podobnego wskazania

Zapomniałem swoje hasło. Co mam zrobić?

Wejdź na MyHeritage.com. Następnie kliknij na “Zapomniałem swoje hasło” w sekcji Logowanie       Zapomniałeś hasła? Otrzymasz mail z instrukcjami jak utworzyć nowe hasło. Po zalogowaniu przejdź bezpośrednio na swój profil aby zmienić swe hasło na takie, które będziesz pamiętać. Jeśli budujesz swoje drzewo w Family Tree Builder, również tam trzeba będzie zmienić twoje hasło. Przejdź

Czy na MyHeritage.com mogę znaleźć kogoś po adresie e-mail?

MyHeritage nie udostępnia adresów e-mail swoich użytkowników. Jeśli chcesz się skontaktować z innym użytkownikiem, możesz to zrobić poprzez jego stronę rodzinną, gdzie skontaktujesz się z jej webmasterem. Wystarczy zjechać na dół strony rodzinnej i kliknąć „Skontaktuj się z Webmasterem”, po czym napisać wiadomość i ją wysłać.

Dlaczego wszystkie moje wydarzenia w kalendarzu nie mają wiadomości z przypomnieniem?

Większość z Was już prawdopodobnie otrzymała alerty kalendarzowe dla nadchodzących wydarzeń w Twojej rodzinie w sytuacji gdy masz witrynę rodziny albo jesteś członkiem witryny rodziny. Wiadomości z alertami kalendarzowymi są świetnymi e-mailami w HTMLu z zdjęciami, które są tak zaprojektowane, aby pomóc Ci pamiętać o urodzinach i rocznicach osób w Twoim drzewie genealogicznym. Dlaczego nieraz

Czy mogę połączyć dwa konta, albo dwie witryny rodziny?

Jeśli posiadasz dwa konta albo też dwie witryny na MyHeriatge to są one niezależne i nie można ich połączyć. Najlepszym sposobem jest wybranie jednego konta, aby ich używać i jednego adresu e-mail, aby móc się logować. Ze względu, iż witryna rodziny może zawierać kilka innych drzew rodziny (zależnie od limitu miejsca na Twojej stronie) wiadome

Jaki jest maksymalny kontyngent konta?

Jeśli jesteś użytkownikiem konta podstawowego (nie płacącym użytkownikiem), limit osób, które mogą być wprowadzane w drzewie genealogicznym wynosi wtedy 250 wpisów, a limit miejsca wynosi 250 MB. Obejmuje to wszystkie drzewa genealogiczne na twojej stronie, czy zostały one utworzone w trybie online, czy też w Family Tree Builder i później opublikowane na stronie internetowej. Jeśli chcesz uaktualnić swoje konto, otwórz przeglądarkę,

W jaki sposób mogę usunąć swoje konto na MyHeritage?

Ostrzeżenie: Usunięcie konta z MyHeritage jest jest trwałe, a informacje z niego nie mogą być później odzyskane! Jeśli chcesz usunąć swoje konto na MyHeritage, wykonaj następujące czynności: Po pierwsze, upewnij się, że jesteś zalogowany na MyHeritage do własnego konta. Następnie kliknij na “Mój profil” w prawym górnym rogu ekranu i wybierz opcję Ustawienia kont. Przewiń