Wstecz

W jaki sposób mogę odnaleźć moją starą witrynę, do której nie mam już dostępu?

Jeżeli jesteś pewien, że masz witrynę rodziny na MyHeritage, ale nie jesteś pewny jak ją znaleźć to możesz zrobić kilka rzeczy: 1. Przeszukaj swoje wiadomości e-mail i sprawdź czy są w nim stare e-maile wysłane przez MyHeritage, które mogą zawierać linki do Twojej witryny rodziny. Mogą to być wiadomości powitalne, powiadomienia o Smart Matches lub

Dlaczego nie mogę odnaleźć drzewa genealogicznego które właśnie zbudowałem?

Jeśli nie możesz odnaleźć swojego drzewa genealogicznego, sprawdź co następuje: 1. Pod jakim adresem e-mail dokonałeś rejestracji? Czy teraz jesteś zalogowany? Aby zostać rozpoznany jako Webmaster witryny i drzewa, które zbudowałeś, musisz się zalogować Twoim zarejestrowanym adresem e-mail i hasłem. 2. Gdzie jest e-mail który otrzymałeś, gdy dokonałeś pierwszej rejestracji? Gdy dokonujesz rejestracji na MyHeritage.com,

Dlaczego otrzymuję odpowiedź “ten adres e-mail jest już zajęty” gdy próbuję zmienić swój adres?

Adresy e-mail mogą być użyte do założenia wyłącznie jednego konta. Jeśli próbujesz zmienić swój adres e-mail w Twoim profilu na MyHeritage.com i otrzymujesz wiadomość o błędzie: “Ten adres e-mail jest już zajęty”, oznacza to, że adres e-mail który wprowadziłeś już jest zarejestrowany w MyHeritage pod innym kontem. Aby ten adres e-mail uaktywnić musisz usunąć dotychczasowe konto

Czy mogę przesłać hasło członkowi rodziny?

Jeśli któryś z członków witryny Twojej rodziny zapomni swoje hasło, powinien udać się do www.myheritage.com i kliknąć na „Nie pamiętasz hasła” E-mail zawierający instrukcję przywracania hasła zostanie automatycznie wysłany członkowi Twojej witryny rodziny.

Czy mogę zaprosić dwie osoby używające ten sam adres e-mail?

Konta w MyHeritage.com tworzy się stosując unikalnego loginu w postaci adresu e-mail. Dwa różne konta nie mogą posiadać tego samego loginu. Jest więc konieczne, aby każdy zaproszony członek posiadał inny adres e-mail. Zdajemy sobie sprawę, że wiele par posiada ten sam adres e-mail jednakże niestety nie robimy wyjątków od tej reguły.

Jeśli zapomniałem adres e-mail i hasło, jak mogę zalogować się ponownie do mojej witryny rodzinnej?

Jeśli nie pamiętasz swojego adresu e-mail i hasła, aby zalogować się na swoją witrynę rodzinną  na MyHeritage.pl,  prosimy wysłać link do serwisu wraz z nazwiskami i datami urodzenia trzech żyjących ludzi z Twojego  drzewa  na Fora Społeczność. Członek zespołu obsługi pomoże Ci zalogować się ponownie.

Jak zaprosić nowych członków witryny rodzinnej?

Jeśli chciałbyś zaprosić nowych członków witryny rodzinnej, kliknij po prostu link Zaproś nowych krewnych znajdujący się u góry głównej strony Twojej witryny rodzinnej. Ta opcja jest także dostępna po kliknięciu łącza Członkowie witryny. Wyświetlona zostanie lista osób z Twojego drzewa genealogicznego, które do tej pory nie zostały jeszcze zaproszone do witryny rodzinnej. Jeśli przewiniesz okno

W jaki sposób mogę dodać zdjęcia do mojej strony rodziny?

Kliknij na Zdjęcia i Filmy > Dodaj zdjęcia i filmy. Możesz dodawać zdjęcia ręcznie, importować je bezpośrednio z serwisu internetowego do przechowywania zdjęć lub z maila, a nawet z telefonu komórkowego.  

Dlaczego logując się w programie Family Tree Builder otrzymuję wiadomość “Nieprawidłowe hasło lub login”?

Jeśli niedawno zmieniałeś swoje hasło dostępu do MyHeritage.com, ale nie zmieniałeś go w programie Family Tree Builder, program będzie wyświetlał wiadomość „Nieprawidłowe hasło lub login” przy próbie publikacji drzewa na stronie rodzinnej. Aby rozwiązać ten problem, otwórz program Family Tree Builder, przejdź do „Publikacji” i wybierz „Moje strony”. Kliknij na “Zaloguj się jako inny użytkownik”.

W jaki sposób mogę zmienić swój adres e-mail?

Zaloguj się za pomocą dotychczasowego adresu e-mail i hasła. Najedź na swoje imię i nazwisko w prawym górnym rogu ekranu. Wybierz „Mój profil”. Następnie kliknij „Zmień e-mail & hasło”. Jeśli używasz programu Family Tree Builder, musisz również zmienić swoje dane logowania w programie, oprócz zmian dokonanych w swoim profilu na MyHeritage.pl, które zostały pokazane powyżej.

Jak mogę zmienić moje hasło?

Wejdź na stronę MyHeritage.pl. Najedź na swoje imię i nazwisko w prawym górnym rogu ekranu. Wybierz „Mój profil”. Następnie kliknij „Zmień e-mail & hasło”. Jeśli zmienisz swoje hasło na MyHeritage.pl, a używasz także programu Family Tree Builder do tworzenia Twojego drzewa genealogicznego, konieczne będzie zmienienie hasła także w programie Family Tree Builder. Przejdź do tego