Port Nowy Jork, indeks załóg zwolnionych lub zdezerterowanych, 1917-1957
1,268,992 rekordów
Zmień kategorię lub kolekcję
Imię i nazwisko
Rok urodzenia
Rok przybycia
Dodaj szczegóły
Słowa kluczowe
Płeć
Dopasuj dokładnie
Wyczyść formularz
Szukaj w zbiorze: Port Nowy Jork, indeks załóg zwolnionych lub zdezerterowanych, 1917-1957
Imię i nazwisko
Rok urodzenia
Rok przybycia
Dodaj szczegóły
Słowa kluczowe
Płeć
Wyczyść formularz
CollectionDescriptionImage
Port Nowy Jork, indeks załóg zwolnionych lub zdezerterowanych, 1917-1957
1 268 992 rekordów
Jest to kolekcja kart przedstawiająca członków załogi, którzy zdezerterowali lub zostali zwolnieni ze swojego statku w Nowym Jorku w stanie Nowy Jork. Zbiór zawiera ponad 100 000 kart maszynopisu z obrazami o różnej jakości. Informacje zawarte na tych kartach obejmują imiona i nazwiska członków załogi, ich statek, płeć, wiek oraz datę zwolnienia lub dezercji. Ta kolekcja składa się z publikacji NARA A3417.<br><br><p>Listy załóg są cennym źródłem informacji dla genealogów, którzy nie mogą znaleźć imigrantów na listach pasażerów. Jednak nie wszyscy członkowie załogi, którzy zostali zwolnieni w Nowym Jorku, pozostali w Stanach Zjednoczonych. Wielu członków załogi zostało zwolnionych z jednego statku i natychmiast dołączyło do innego, wypływającego z Nowego Jorku.</p><br><p>Chociaż jest oczywiste, że niektóre karty mają nazwy zarówno na awersie, jak i na rewersie, niestety tylko jedna strona została uchwycona na mikrofilmie. Oryginalne karty zostały zniszczone po przekazaniu mikrofilmu do Archiwum Narodowego, co spowodowało utratę wszystkich informacji na odwrocie kart. Obrazy są różnej jakości, dlatego warto przeszukać publikację NARA T715 w celu uzyskania dodatkowych informacji.</p>
Powiązane kategorie rekordów:
Przykładowy rekord
sample record image
John CoffeyNYC_Crew_Desertions_and_Discharges_Sample_Description
John Coffey służył jako strażak na pokładach wielu transatlantyckich statków pasażerskich, w tym RMS Olympic, RMS Lusitania i RMS Muaretania. Światową sławę zyskał w 1912 roku jako „najszczęśliwszy człowiek na świecie” po dezercji z RMS Titanic w ostatnim porcie zawinięcia w Irlandii. Gdyby Coffey pozostał na pokładzie, najprawdopodobniej zginąłby, gdy Titanic uderzył w górę lodową i zatonął cztery dni później.