Yakir LasryWiceprezes ds. relacji z klientami
background
Previous page Next page
Beginning of quote:Uwielbiam klientów pełnych pasji. Jednymi z naszych najlepszych ambasadorów są nasi klienci, którzy byli sfrustrowani, aż do momentu, w którym pomogliśmy im tak bardzo, że zostali naszymi najwierniejszymi fanami. End of quote.
Yakir zarządza wszystkimi działaniami MyHeritage nakierowanymi na klientów, na co składa się sprzedaż i obsługa klientów.

Obok mocnych podstaw w zakresie sprzedaży Yakir wnosi do MyHeritage ducha pomysłowości , unikając fraz takich jak „branżowy standard” i zastępując je definiowaniem nowych systemów, mających na celu zapewnić klientom najlepsze doświadczenia.

Swoją pracę w sprzedaży rozpoczął w Memo Global, awansując szybko do testowania i badania nowych rynków i metodologii, aż do momentu wyjścia z pomysłem stworzenia centrum telefonicznego do promocji nowego produktu.

W roku 2010, Yakir dołączył do MyHeritage i własnoręcznie zbudował firmowe call center. Jego świetne wyniki doprowadziły go do awansu na szefa działu obsługi klienta, w którym był odpowiedzialny za znaczne polepszenie zadowolenia klientów poprzez utworzenie procesów i materiałów dla optymalizacji doświadczeń związanych z korzystaniem z naszych usług. Dzięki wysiłkom Yakira MyHeritage cieszy się kryształową reputacją wśród rosnącej bazy milionów zadowolonych użytkowników.

Yakir posiada tytuły BBA i LLB Interdyscyplinarnego Centrum Herzliya, a kiedy nie pracuje, zazwyczaj szuka mocnych wrażeń na hokejowym lodowisku, w bokserskim ringu, grając jako gwiazda piłkarskiej drużyny MyHeritage, albo nawet skacząc z klifu ze spadochronem.