

Specjalista z zakresu strategii komunikacji, Aaron kieruje działalnością reklamową MyHeritage poza siecią.
Aaron zarządza wszystkimi naszymi globalnymi programami nawiązywania kontaktów, generowaniem publiki oraz głównymi branżowymi wydarzeniami. Jego doskonałe zrozumienie najlepszych praktyk odnoszących się do internetowych marek podniosła świadomość naszych produktów na wielu rynkach i uplasowała MyHeritage jako czołową na świecie firmę ukierunkowaną na klientów detalicznych, która jest regularnie obecna w renomowanych mediach na całym świecie.
Przed pracą na rzecz MyHeritage, Aaron był dyrektorem ds. komunikacji dla Vringo (NYSE) oraz strategicznym doradcą Izraelskiego Ministerstwa Turystyki, jak również kilku firm izraelskiej branży hi-tech, pracował również w oddziale konsultacyjnym IBM - Global Business Services.
W swoim wolnym czasie Aaron udziela się charytatywnie w lokalnej społeczności oraz biega ze swoimi czterema synami.
Aaron zarządza wszystkimi naszymi globalnymi programami nawiązywania kontaktów, generowaniem publiki oraz głównymi branżowymi wydarzeniami. Jego doskonałe zrozumienie najlepszych praktyk odnoszących się do internetowych marek podniosła świadomość naszych produktów na wielu rynkach i uplasowała MyHeritage jako czołową na świecie firmę ukierunkowaną na klientów detalicznych, która jest regularnie obecna w renomowanych mediach na całym świecie.
Przed pracą na rzecz MyHeritage, Aaron był dyrektorem ds. komunikacji dla Vringo (NYSE) oraz strategicznym doradcą Izraelskiego Ministerstwa Turystyki, jak również kilku firm izraelskiej branży hi-tech, pracował również w oddziale konsultacyjnym IBM - Global Business Services.
W swoim wolnym czasie Aaron udziela się charytatywnie w lokalnej społeczności oraz biega ze swoimi czterema synami.